donderdag 12 november 2009

Is Belize een duur land?

Blijkbaar willen veel mensen hier meer over weten. Ik ben gevraagd om een artikel te schrijven over de kosten van levensonderhoud in Belize. Ik vind dat niet echt een boeiend onderwerp, maar schijnbaar zijn er talloze Amerikanen die eventueel ooit van plan zijn te emigreren en Belize als een van de opties zien. Zij willen graag weten wat het hier allemaal kost. Ik heb dus een lang stuk geschreven dat in een Amerikaans tijdschrift gepubliceerd gaat worden. Maar omdat ik denk dat de meeste Nederlanders hier niet in geinteresseerd zijn, heb ik het niet vertaald. Mocht je meer willen weten, klik dan even op mijn blog in de engelstalige versie via of www.dutchinbelize.blogspot.com of via het vlaggetjes links.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten